Small Group

Onze small group trainingen zijn er voor iedereen die persoonlijke aandacht tijdens een training belangrijk vindt.
HOE GA JIJ JE DOELEN BEREIKEN?

De Small Group trainingen

V.E.T. biedt vier verschillende soorten small group trainingen. Deze trainingen zijn speciaal voor iedereen die persoonlijke aandacht en begeleiding tijdens het trainen belangrijk vindt.

Het liefst wil iedereen natuurlijk zo snel mogelijk zijn/haar doelen bereiken. De juiste begeleiding kan hier enorm bij helpen. Daarnaast motiveer je in een kleine groep elkaar en is het vaak leuk om in een kleine groep te sporten. De small group trainingen van V.E.T. zijn de perfecte oplossing voor iedereen die het leuk vindt om in een kleine groep te sporten en de juiste begeleiding tijdens het sporten wil. Je traint in groepen van maximaal 8 personen onder begeleiding van een van onze personal trainers waardoor persoonlijke aandacht voorop staat.

Door de persoonlijke aandacht zal je snel progressie boeken. Je kan altijd terecht bij de trainer wanneer je vragen hebt. Daarnaast zul je meer plezier hebben in het sporten, omdat je het niet alleen doet, maar elkaar motiveert in een groep.

Welke les past bij jou?

Onze verschillende trainingen

HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING
meer informatie
STRENGTH SMALL GROUP TRAINING
meer informatie
POWERHOUR SMALL GROUP TRAINING
meer informatie
LEGS, GLUTES & CORE SMALL GROUP TRAINING
meer informatie
Trainers Choice - Open Workout
meer informatie
Spieruithoudingsvermogen trainen en conditie opbouwen

HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING - HIIT.

HIIT (High Intensity Interval Training) is een vorm van trainen waarbij je hartslag varieert van hoog naar laag. Onze HIIT trainingen zijn perfect om je spieruithoudingsvermogen te trainen en om je conditie op te bouwen. Als je deze trainingen consistent doet zal je merken dat je conditie na een aantal weken al enorm verbeterd. Wil jij werken aan je conditie? Dan adviseren wij de HIIT training 2 keer per week te volgen. Binnen no-time zal je minder buitenadem zijn als je een trap op loopt, een sprintje trekt om de trein te halen of als je met je kinderen lekker buiten aan het spelen bent.

Je traint tijdens deze training veel met lichaamsgewicht maar je maakt ook gebruik van materiaal, zoals bijvoorbeeld touwen, TRX, elastieken, gewichten of ballen. Maandelijks wisselen we van oefeningen, volgorde van oefeningen of voegen we variaties op oefeningen toe. Hierdoor is de training altijd afwisselend en train jij nooit maandenlang hetzelfde.

Iedereen kan aansluiten bij onze HIIT trainingen. Mocht je bepaalde oefeningen niet kunnen uitvoeren vanwege een blessure dan zullen onze trainers voor een vervangende oefening zorgen. Veilig en pijnloos trainen staat bij V.E.T. voorop. De HIIT trainingen duren 60 minuten. Ben jij benieuwd geraakt? Vraag een proefles aan!

Proefles aanvragen
Fysiek sterker worden, meer kracht opbouwen en je lichaam shapen.

STRENGTH SMALL GROUP TRAINING

Wil jij fysiek sterker worden, je lichaam shapen, bewuster worden van je houding, geen last meer wil hebben in je onderrug of letterlijk en figuurlijk sterker in je schoenen wilt staan, is de STRENGTH small group training iets voor jou!

Tijdens onze STRENGTH small group training ga je aan de slag met een persoonlijk trainingsschema. Doormiddel van technische krachtoefeningen zorgen we dat je jouw spieren optimaal belast worden zodat ze zich verder ontwikkelen. Denk daarbij aan deadlifts, squats en andere zware krachtoefeningen. Dit doe je allemaal onder begeleiding van één van onze personal trainers. Deze training duurt 75 minuten.

We verwachten dat je minimaal 1 keer per week in de les staat. Daarnaast ga je aan de slag met een eigen schema dat jouw trainer voor je heeft opgesteld. Is dit de training voor jou? Plan dan een proefles in. Dan bekijken we samen of je direct kan aansluiten.

Proefles aanvragen
Het sterker maken van je lichaam en conditie

POWERHOUR SMALL GROUP TRAINING

POWERHOUR is een les waarbij conditionele oefeningen en kracht oefeningen met elkaar afgewisseld worden. We trainen hierbij op (spier) uithoudingsvermogen, we maken het lichaam sterker en met deze les zal je flink je conditie op de proef stellen. Elke week staat er een nieuwe les op de planning. Tijdens deze les wordt er 200% inzet van jou verwacht. Er is weinig tijd voor rust en het doel is om de training van de dag zo snel mogelijk (met de juiste techniek) af te ronden.

Na een warming up legt de trainer de WOD (workout of the day – training van de dag) uit. Na de WOD sluiten we de les gezamenlijk af met wat ademhalingsoefeningen/mindfulness. POWERHOUR duurt 75 minuten.

LET OP: deze les is zwaarder dan de gemiddelde HIIT les die wij aanbieden. Mensen met blessures kunnen helaas NIET aan deze les deelnemen, proeflessen zijn NIET toegestaan in deze les en je dient enige ervaring te hebben met krachttraining voordat je aan deze les deelneemt. Deze les is NIET voor beginners.

Aanmelden voor Powerhour
Dé training voor je benen, billen en core

LEGS, GLUTES & CORE SMALL GROUP TRAINING

In deze les focussen we ons door 8 weken lang met hetzelfde circuit aan de slag te gaan, op de benen en de billen samen af met oefeningen voor je buikspieren/core. Deze les is altijd onder begeleiding van één van onze personal trainers en voor iedereen toegankelijk. Doormiddel van de persoonlijke begeleiding zal jij alle oefeningen op eigen gewicht, pijnloos en veilig uit kunnen voeren. Hierdoor weet jij zeker dat je op een juiste manier traint en je doelstellingen zo efficiënt mogelijk zult behalen.

We beginnen de les gezamenlijk met een specifieke warming up en wat mobiliteitsoefeningen. Vervolgens zullen we aan de slag gaan met het circuit en sluiten gezamenlijk af met wat ademhalingsoefeningen/mindfulness. Ben jij klaar om te gaan werken aan die killer booty, benen of core? Vraag dan een proefles aan of meldt je aan.

De LEGS, GLUTES & CORE training duurt 60 minuten.

Proefles aanvragen
Elke week een verrassende training

TRAINERS CHOICE - open workout

Hou jij van veel variatie in je trainingen? Dan is de Trainers Choice wat voor jou! Elke week bereidt een van onze trainers een verrassende training voor. De ene keer een training gericht op bodyweight oefeningen, de andere keer een training waarbij veel gebruik wordt gemaakt van gewichten. Een les waarbij kracht, conditie en explosiviteit met elkaar afgewisseld worden of een les gericht op spierversterkende oefeningen en het verbeteren van mobiliteit. Elke les is anders, elke les is een feestje! Natuurlijk vergeten wij ook bij deze trainingen jouw doelstellingen en persoonlijke begeleiding niet uit het oog. Het op de juiste manier uitvoeren van de oefeningen, pijnvrij en veilig, staat voorop.

Een small group training waarin maximaal 8 deelnemers kunnen deelnemen, altijd onder begeleiding van één van de personal trainers van V.E.T.. Een 60 minuten durende workout waarna je gegarandeerd voldaan de zaal uit loopt. Een les waarbij iedereen op zijn/haar eigen niveau kan deelnemen.

Proefles aanvragen

Klaar om je doelstellingen te behalen?

En ben je benieuwd hoe de professionele begeleiding van V.E.T. je hierbij kan helpen? Je bent welkom voor een vrijblijvende proefles.

De tarieven

Je gezonde lifestyle begint hier

Voor de small group trainingen werken wij met drie maandelijks opzegbaar abonnementen. Na deze drie maanden worden de abonnementen maandelijks opzegbaar. Onze drie maandelijks opzegbaar abonnementen zijn combi – abonnementen. Je mag van zowel de small group, als de bootcamp trainingen (indoor en outdoor lessen) gebruik maken met dit abonnement.

Soort trainingPrijs
Proefles€10,00 (eenmalig te gebruiken)
Losse les€15,00 per les
4 trainingen per maand€52,50 per maand
8 trainingen per maand€82,50 per maand
12 trainingen per maand€112,50 per maand
16 trainingen per maand€142,50 per maand
Onbeperkt€175,00 per maand inclusief 1 personal training per maand t.w.v. €72,50 euro